امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷

ارسال پیامک با نام تجاری همیشه برای تمام کاربران پیامک انبوه سوال برانگیز بوده و بسیاری از کاربران پیامک انبوه و سامانه های پیام کوتاه در مورد چگونگی ارسال پیامک با نام تجاری سوال پرسیده اند. در این مقاله در مورد نام تجاری و اهمیت آن و همچنین نحوه سفارش و دریافت نام تجاری می پردازیم.

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

بسیاری از شرکتها، موسسات و سازمانها برای اینکه پیامک ارسالی توسط آنها در ذهن مخاطب ماندگارتر باشد از نام تجاری جهت ارسال استفاده می کنند. بدین ترتیب به جای شماره اختصاصی در قسمت دریافت پیامک بر روی گوشی مخاطب حروف لاتین نمایان می شود. در ابتدا این سرویس برای خطوط ایرانسل فعال بود اما اخیرا اپراتور همراه اول استفاده از این سرویس را برای دارندگان نام تجاری فعالسازی کرده است.

به دلیل حساسیت در این نوع ارسال پیامک تنها مشتریان حقوقی (شرکت ها) و ارگان های دولتی و بانک ها ، با نام تجاری خود (نام شرکت یا برند ثبت شده خود) می توانند درخواست دهند ، تایید اعطای نام تجاری برعهده همراه اول و ایرانسل بوده و فقط شرکت ها یا سازمان های بزرگ مورد تایید قرار میگیرند .

در ادامه در مورد تعرفه های این نوع ارسال پیامک صحبت خواهم کرد.

هنوز نظری برای این مطلب ارسال نشده است.نفر اول شما باشید!